Sukienka w kropki, bursztynowa zgryzota i aplikacja, która zmienia świat cz. III

(Czyli dlaczego potrzebujesz copywritera)

Co łączy te trzy elementy? Za każdym z nich kryje się czyjeś życie, historia i marzenia. Ludzie, którzy wymyślili i stworzyli te rzeczy, mieli wielki plan. I nie wahali się wcielać go w życie. Brakowało im jednak jednego: osoby , która wydobędzie ich historie na powierzchnię, przyoblecze je w szczegóły i pokaże światu ten jeden element, który wyróżnia ich na rynku. Tą osobą jest copywriter.

Historia trzecia: aplikacja , która zmienia świat

Myśleli, że ich pomysł jest do bani. Dosłownie, dokładnie tak.

Nie był.

Okazał się tak wzruszający, że copywriterka trochę płakała opisując działanie aplikacji.

A oni ciągle ją poprawiali, zmieniali, dodawali kolejne funkcje.

Byle lepiej i lepiej.

Tymczasem prostota tego pomysłu nadawała mu sens. Nie potrzeba mu było nawet pięknych opakowań ani dodatkowego tworzenia historii.

Bo przecież pomaganie ludziom, choćby słowem, znaczy bardzo wiele. Tylko nie zawsze potrafimy to zauważyć. I docenić.

Dwóch przyjaciół wymyśliło aplikację, która ratowała ludzi z opresji. Wspomagała słabszych i chorych. Takich, którzy widzą sercem.

Okazała się potęgą.

Dlaczego?

Wyszukiwała braki i znajdowała rozwiązania. Uzupełniała to, czego zabrakło. Była ostatnim pasującym puzzlem w wielkiej układance.

Być może była to układanka życia dla tych wszystkich ludzi, którym pomogła.

Jedni czuli, że sobie nie poradzą.

Drudzy, że chcą coś zrobić, ale nie wiedzą co.

Tym sposobem jedni nie mogli już istnieć bez drugich.

Stali się sobie nawzajem potrzebni.

Copywriterka zrobiła to, co mogła. Mogła niewiele. Opisała bowiem funkcje i działanie aplikacji. Snucie dodatkowych historii okazało się zbędne. Zaburzałoby przecież obraz. A ten powinien zostać jak najbardziej jasny.

Każda z powyższych historii przyniosła copywriterce dużo wiedzy oraz naoczne dowody na to, że utalentowani i pracowici ludzie są wśród nas.

Ta jedna, bardzo technologiczna i życiowa, była jednak najważniejsza.

Stała się początkiem.

Sprawiła, że copywriterka wkroczyła na nową ścieżkę i zachwyciła się tym, co można zdziałać dzięki wspaniałym, empatycznym ludziom i współczesnej technologii.

A można bardzo wiele!

Codziennie więcej i więcej…


Dziś jestem copywriterką od IT, nowych technologii i pięknych przedmiotów. Pomagam wydobywać na światło dzienne Wasze marzenia, codzienne trudy i blaski oraz skrywane dotąd przed światem firmowe historie. Nie byłoby mnie bez Was. Dziękuję.

Jeśli potrzebujesz dobrego słowa albo ciekawej historii dla Twojej firmy, odezwij się do mnie.

    Może Ci się spodobać

    O sukience na 3 sposoby [opis produktu]

    Jak rozbudzić kreatywność?

    Co trzeba wiedzieć o podatku CIT?

    Czy wiesz, jaki podatek płacisz za sok? Co warto wiedzieć o Vacie

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *